Gerilla marketing

PénzkeresésPénzkereséspenzkereses.lap.hu/9-99hu17080235682004-12-17 00:00:002024-02-15 19:59:28PenzPenzCentral Médiacsoport Zrt.centralmediacsoport@centralmediacsoport.hu2004
Hirdetés

Meghatározás

Ide sorolható - többek között -, minden olyan reklámozási mód, ami nem reklámfelületeken jelenik meg. A gerillamarketing az 1990-es évektől kibontakozó irányzat a reklámozásban, illetve a fogyasztókkal fenntartott kommunikációban. Újszerű, szokatlan, legtöbbször meghökkentő módszereket használ az üzenetei célba juttatására. Erre fő eszközei az ötletesség, a humor (morbid, abszurd, naturális etc.), illetve az esztétikum etc. A területet jól ismerők négy, nagyjából jól elkülöníthető szegmensről beszélnek, ezek * a word of mouth („szóbeszéd”) vagy buzz; * ambient, amely az egyedi, nem tradicionális, illetve az ötletesen környezetbe illesztett megjelenések gyűjtőneve (pl.:'street art', közterületi ambient médiumok etc.); * a viral, vagy vírusmarketing; * és az „astroturf(ing)” avagy pszeudo-fogyasztói csoportok létrehozása.

Hirdetés

Ön azt választotta, hogy az alábbi linkhez hibajelzést küld a lap.hu oldal szerkesztőjének. Kérjük, írja meg a szerkesztőnek a megjegyzés mezőbe, hogy miért találja a lenti linket hibásnak, illetve adja meg e-mail címét, hogy az észrevételére reagálhassunk!

Hibás link:
Hibás URL:
Hibás link doboza:Gerilla marketing
Név:
 
E-mail cím:
 
Megjegyzés:
Biztonsági kód:
 
Mégsem Elküldés